Par. Zacharias de la Essex – Conferinta video in Ruse, Bulgaria, 31.oct 2007, pe tema “Parintele Sofronie Sakharov si Sf. Siluan Athonitul”

Conferinta video in Ruse, Bulgaria, 31.oct 2007, pe tema “Parintele Sofronie Sakharov si Sf. Siluan Athonitul” – Partea I

Conferinta video in Ruse, Bulgaria, 31.oct 2007, pe tema “Parintele Sofronie Sakharov si Sf. Siluan Athonitul” – Partea II – Intrebari si raspunsuri

About Vasile Călin Drăgan
The only one sinner on earth

3 Responses to Par. Zacharias de la Essex – Conferinta video in Ruse, Bulgaria, 31.oct 2007, pe tema “Parintele Sofronie Sakharov si Sf. Siluan Athonitul”

  1. Popa Ramona says:

    Doamne ajuta!

    De unde as putea sa iau si eu conferinta aceasta video cu Pr. Zaharia? Am incercat sa o copiez la mine in calculator, dar nu am reusit. As fi vrut sa o descarc, pentru ca as vrea sa i-o duc cuiva din Grecia. Eu am un cd de la Essex cu parintele, dar e doar audio, insa as dori sa-i duc si ceva video. Nadajduiesc ca puteti sa ma ajutati.

    Multumesc,
    Popa Ramona

    • calindragan says:

      In general, modalitatea pe care o folosesc eu pentru a descarca fisiere video de pe internet, este prin programul Real Player, care ofera aceasta optiune, dupa instalare. Click dreapta pe video si ofera optiunea de download, intr-un folder ales de dvs. Succes. Real player-ul il gasiti aici: http://www.real.com/
      Daca nu reusiti, mai scrieti-mi o data si vi le trimit prin http://www.transfer.ro
      In mod normal merge cu real player.

  2. Popa Ramona says:

    Am instalat real player-ul in calculator, insa nu ma lasa sa descarc. Imi spune: “This clip is not downloadable from this site”. Puteti sa-mi trimiteti, va rog, conferinta pe http://www.transfer.ro?
    Multumesc!

Leave a comment